MammaTillRoxanna

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av johanna johansson - 9 februari 2013 18:20

Lördags mys hos mamma. Vi lagar mat och driker ett glas vin . Roxanna sover just nu. Näsan på henne är jätte bra nu :)

Senare blir de mat och mello :)

Hoppas ni får en underbar lördag för det kommer jag ha
Puss puss

Av johanna johansson - 9 februari 2013 12:00

Roxanna har gjort illa sig :/
Hon låg på golvet och hade jätte roligt och pratade o lekte då fetto katten Junior och Adolf kommer i full fart. Adolf hoppar över Roxanna mdans fett junior springer över henne. Hon börjar skrika oh gråta jag tar upp henne och ser att hon blöder och börjar stört böla. Som tur är hände de inget allvarligt utan att hon fått ett sår på näsan så hon måstr ha plåster på sig.

Nu sitter vi på bussen in till stan. Henke ska jobba och jag ska på stan med mamma sen hem till henne o ha en mys lördag :)

Presentation


Hej jag är 18 år och Mamma till Roxanna. Bor i Bergby med min sambo och dotter o våra katter.
Jag pluggade till bilmekaniker men avslutade det. Nästa Gång ska jag plugga media inriktning foto :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards