MammaTillRoxanna

Direktlänk till inlägg 28 april 2013

Uppsala

Av johanna johansson - 28 april 2013 09:08

Igår var vi i uppsala hela dagen med Roxannas farmor, farfar och faster Mathilda.

Det var jätte roligt. Vi hade tur med vädret . det blåste inte speciellt mycket och det var soligt :)


Jag hittade en massa kläder men det sluta med att Henke fick mäst .

var och kollade runt efter barnkläder affärer som inte finns här hemma men hittade bara några få

så roxanna fick bara två saker . Hon som brukar så mäst saker :)


aja nu ska jag damsuga och sen ducha. sen ska vi åka in till stan igen och grilla och Fira Roxanna som blir 6månader i dag.

Gud vad tiden går fort. känns som att de var iförr går vi kom hem från BB .


                                    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna johansson - 12 maj 2013 23:14

Igår var det Crusing inne i stan . Först åkte vi hem till Roxannas farmor o farfar o grilla. sen åkte jag och Roxanna buss ner till stan från sätra och träffa älskade Johanna   Vi gick först o kolla på bilarna o myste o prata sen satte vi oss på gr...

Av johanna johansson - 26 april 2013 11:03

                              Var på stan igår med jossan o köpte en body , solbrillor o en dregglis till Roxanna. Sen åkte jag till valbo med henkes mamma , pappa o lillssyster :) Och då fick roxanna massor med kläder :) ...

Av johanna johansson - 19 april 2013 23:38

  Idag har vi varit hos Roxannas faster Angelica och gosat med Kattungarna . Roxannas farfar Kenneth och Farmor Jessica var där med :) det var trevligt och Roxanna hade super roligt :) Roxanna fick en jeans klänning och två strumpbyxor.  kommer b...

Av johanna johansson - 19 april 2013 23:24

Här kommer det lite kläder från http://www.nextdirect.com/se/en/shopping/girls/newborn-girls  som är helt underbara .:)   Tänkte köpa några av dom alla fast jag vill ha alla till Roxanna i Sommar :)                     ...

Av johanna johansson - 17 april 2013 13:03

Idag vaknade Roxanna 05:00 och skulle promt upp så de var bara att stiga upp det. Sen har legat o myst i soffan hela dagen eftersom henrik är ledig i dag :) Jag går ständigt o tänker på "vänner" som svikit mig sen jag fick barn. Dom som jag ver...

Presentation


Hej jag är 18 år och Mamma till Roxanna. Bor i Bergby med min sambo och dotter o våra katter.
Jag pluggade till bilmekaniker men avslutade det. Nästa Gång ska jag plugga media inriktning foto :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards