MammaTillRoxanna

Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

Dålig uppdatering. Igen

Av johanna johansson - 7 februari 2013 17:33

Vet att jag verkligen suger på det här med att blogga hehe :) 

Men nu har jag iallafall skaffat en ny heder alltid något :) 

Dom här dagarna som har varit så har det hänt mycket men endå inte. 

Förra helgen som vi hos min pappa hela helgen. åkte hem på söndagen.

Var hos Nathalie på Lördagen och hade mys och kolla på melodifestivalen.

Måndag åkte jag in till stan med Roxanna för skulle fika med Johanna och sen vidare till Mathilda för att göra naglar men det vart förhinder så vi jag och johanna och Roxanna så klart åkte hem till Johanna och myste med hennes och hennes mamma Ullis :) 

På Tisdagen hade Roxanna lite feber så vi gick hem till mamma en snabbis innan vi åkte hem till Bergby igen.

Idag Har jag och Roxanna tränat att ligga på mage och det gick jätte bra. hon håller upp huvuder jätte länge nu :) 

Sen har vi tränat i baby gymmet. Nu sover hon efter en lång dag med massa mys , bus, fotografering. så jag ska passa på att göra något att äta och sen läsa lite bok :) 

 Henrik komme hem vid elva, halv tolv så får se om vi hinner mysa eller om vi redan sover då :)

Ja det är väl det som har hänt .

Jag lägger upp lite bilder så ni får kolla lite :) 

                   








Ha det bra :) 










 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna johansson - 12 maj 2013 23:14

Igår var det Crusing inne i stan . Först åkte vi hem till Roxannas farmor o farfar o grilla. sen åkte jag och Roxanna buss ner till stan från sätra och träffa älskade Johanna   Vi gick först o kolla på bilarna o myste o prata sen satte vi oss på gr...

Av johanna johansson - 28 april 2013 09:08

Igår var vi i uppsala hela dagen med Roxannas farmor, farfar och faster Mathilda. Det var jätte roligt. Vi hade tur med vädret . det blåste inte speciellt mycket och det var soligt :)   Jag hittade en massa kläder men det sluta med att Henke fi...

Av johanna johansson - 26 april 2013 11:03

                              Var på stan igår med jossan o köpte en body , solbrillor o en dregglis till Roxanna. Sen åkte jag till valbo med henkes mamma , pappa o lillssyster :) Och då fick roxanna massor med kläder :) ...

Av johanna johansson - 19 april 2013 23:38

  Idag har vi varit hos Roxannas faster Angelica och gosat med Kattungarna . Roxannas farfar Kenneth och Farmor Jessica var där med :) det var trevligt och Roxanna hade super roligt :) Roxanna fick en jeans klänning och två strumpbyxor.  kommer b...

Av johanna johansson - 19 april 2013 23:24

Här kommer det lite kläder från http://www.nextdirect.com/se/en/shopping/girls/newborn-girls  som är helt underbara .:)   Tänkte köpa några av dom alla fast jag vill ha alla till Roxanna i Sommar :)                     ...

Presentation


Hej jag är 18 år och Mamma till Roxanna. Bor i Bergby med min sambo och dotter o våra katter.
Jag pluggade till bilmekaniker men avslutade det. Nästa Gång ska jag plugga media inriktning foto :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards