MammaTillRoxanna

Alla inlägg under mars 2013

Av johanna johansson - 28 mars 2013 14:26

Iförr går knäppte vi kort på Roxanna på gimlins. Hon var jätte duktig .
Sen träffade jag mamma på stan o vi gick till tygaffären pastellen o köpte tyg till Roxannas lapptäcke jag ska göra till vagnen då det börjar bli för varmt med åkpåsen :)

Igår var jag hos pappa . Vi gick o handla och jag kom hem med 4 nya krukor till köket o lite saker till Roxanna. Sen gick vi hem o mamma kom över så spela vi kort och åt.

Idag har jag och Roxanna varit ute och gått över hea i solen. Det var helt underbart sen gick vi till affären o jag köpte en blomma :) får se hur länge den lever :)

Av johanna johansson - 25 mars 2013 23:14

Haft en toppen dag med älskling och pappa min. Vi bjöd honom på mat på henkes jobb som tack för att han hjälpt oss så mycket och för att vi fått så mycket av honom.
Tidigare var jag och henke på stan och köpte kläder till Roxanna som hon ska få i påskägg.

Slänger in lite bilder på min tös o på kläderna :)

Presentation


Hej jag är 18 år och Mamma till Roxanna. Bor i Bergby med min sambo och dotter o våra katter.
Jag pluggade till bilmekaniker men avslutade det. Nästa Gång ska jag plugga media inriktning foto :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards