MammaTillRoxanna

Alla inlägg under oktober 2012

Av johanna johansson - 20 oktober 2012 07:34

Godmorgon. Klockan ör nu 07:30 och jag ska åka hem till pappa och packa det sista där. Henrik ska skjusa pappa till lägenheten för han vart inte helt klar med tapetseringen sen åker han hem och väntar på hans pappa sen e flytten igång. SKÖÖÖÖNT satan :) skriver mer sen. Puss puss

Av johanna johansson - 19 oktober 2012 01:11

Jag och älskling håller på packar för fullt. För på lördag flyttar vi. SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT som fan.
Idag har vi varit till ikea och habdlat en massa. I morgon blir det packa , skruva med bilen och massa annat. Jag som egentligen ska ta det lungt. Men tänker inte låta henke göra allting sälv :)

Av johanna johansson - 16 oktober 2012 07:53

vaknade mycket senare än vad vi skulle göra. så hinner inte ducha. nu sitter jag och driker te och snart ska vi röra oss mot bussen till stan :) skriver mer när jag konmer hem. puss puss

Av johanna johansson - 16 oktober 2012 00:21

Nu ska jag och älsklingen gå och lägga oss. 

Varit fullt upp hela dagen i dag . 

upp halv sju för att ducha sen ska vi iväg kl 08:00 och vara där vi skulle vara idag men då var det fullt så försöker på nytt imorgon. skit nervös men hoppas det går bra och att de funkar :) 

 

 

 

Godnatt :) 

 

 

 

Av johanna johansson - 15 oktober 2012 21:05

Jag och älsklingen ska flytta.  Inflyttningen är den 1 November men vi har fått nyckeln redan nu. så i veckan ska vi tapetsera om i hallen och i köket för han som bodde där tidigare hade katt så det är sönder klöst där. 

Vi var och kollade på den i torsdags eller i fredags för första gången. Var nervös som fan men den var riktigt fin för utom lite skavanker på tapeterna . Så min snälla pappa ska hjäpa oss med det. Vi ska hämta ut tapeterna på onsdag tror jag :)  sen ska jag få grå målarfärg av pappa så att jag kan måla om en byrå medans dom tapetserar. :) Överlycklig tjej :) 


Fond väggen i Sovrummet. diskret men ändå fin :) 


En annan vägg i sovrummet med fönster :) 

 


Fönster och balkongen i vardagsrummet :) 

 


Fonväggen i Vardagsrummet :) 

 


Andra väggen i vardagsrummet :) 

   


Köket :) 

 


Väggen i köket.  dom har haft en klocka som man tejpar på siffrona på väggen. smart hövve tog bort det så tapeten 

förstördes och skit :/ 

 



Så ser det ut nu. kommer komma efter bilder sen hur det blev när vi tapetsera och flyttat in :) 





Av johanna johansson - 15 oktober 2012 15:15

   


 



Grymt snygga kläder från Gina tricot 



Av johanna johansson - 15 oktober 2012 12:00

  

 



 

                Hela älsklingens familj




 






 

Det var några bilder. det har hänt mycket mycket mer under året men orkar inte sitta lägga upp allt så 

jag valde ut  dom viktigaste just nu :) 





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är 18 år och Mamma till Roxanna. Bor i Bergby med min sambo och dotter o våra katter.
Jag pluggade till bilmekaniker men avslutade det. Nästa Gång ska jag plugga media inriktning foto :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards