MammaTillRoxanna

Direktlänk till inlägg 17 april 2013

mys dag

Av johanna johansson - 17 april 2013 13:03

Idag vaknade Roxanna 05:00 och skulle promt upp så de var bara att stiga upp det. Sen har legat o myst i soffan hela dagen eftersom henrik är ledig i dag :)


Jag går ständigt o tänker på "vänner" som svikit mig sen jag fick barn. Dom som jag verkligen kunde lita på o räkna med. Visst jag fattar att jag inte är lika intresannt längre och bara pratar om Roxanna. Men jag är inte den 16 åriga raggarbrude som åkte bil varje dag o söp skallen av mig och det har jag min underbara henrik att tacka. För att han gav mig ett nytt liv och en familj.
Så jag har bestämmt mig för att jag o min familj klarar oss bra utan er och att det ska bli så härligt nu när familje gruppen börjar så jag får träffa andra föräldrar :)


Jag vill tacka Johanna westlin , Nathalie Lundin och Paula Andersson för att ni funnits här och stöttat o varit delaktig i Roxannas liv så mycket ni kan :) all kärlek till er :)

 
 
Ingen bild

Nathalie

17 april 2013 14:39

Förstår ingen anledning till att svika dig nu när bi skaffat familj! Ni blir ju knappast mindre underbara bara för ni gjort de heller! Ni e samma underbara människor och ett plus är att ni utökat den underbara familjen med en till underbaring som är lika älskad utav mig som ni är <3

johanna johansson

19 april 2013 23:24

Ja jag håller med dig. men tur är att jag har dom få vännerna som stannat kvar :)
Dom andra ska inte få vara energi tjuvar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna johansson - 12 maj 2013 23:14

Igår var det Crusing inne i stan . Först åkte vi hem till Roxannas farmor o farfar o grilla. sen åkte jag och Roxanna buss ner till stan från sätra och träffa älskade Johanna   Vi gick först o kolla på bilarna o myste o prata sen satte vi oss på gr...

Av johanna johansson - 28 april 2013 09:08

Igår var vi i uppsala hela dagen med Roxannas farmor, farfar och faster Mathilda. Det var jätte roligt. Vi hade tur med vädret . det blåste inte speciellt mycket och det var soligt :)   Jag hittade en massa kläder men det sluta med att Henke fi...

Av johanna johansson - 26 april 2013 11:03

                              Var på stan igår med jossan o köpte en body , solbrillor o en dregglis till Roxanna. Sen åkte jag till valbo med henkes mamma , pappa o lillssyster :) Och då fick roxanna massor med kläder :) ...

Av johanna johansson - 19 april 2013 23:38

  Idag har vi varit hos Roxannas faster Angelica och gosat med Kattungarna . Roxannas farfar Kenneth och Farmor Jessica var där med :) det var trevligt och Roxanna hade super roligt :) Roxanna fick en jeans klänning och två strumpbyxor.  kommer b...

Av johanna johansson - 19 april 2013 23:24

Här kommer det lite kläder från http://www.nextdirect.com/se/en/shopping/girls/newborn-girls  som är helt underbara .:)   Tänkte köpa några av dom alla fast jag vill ha alla till Roxanna i Sommar :)                     ...

Presentation


Hej jag är 18 år och Mamma till Roxanna. Bor i Bergby med min sambo och dotter o våra katter.
Jag pluggade till bilmekaniker men avslutade det. Nästa Gång ska jag plugga media inriktning foto :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards