MammaTillRoxanna

Alla inlägg under januari 2013

Av johanna johansson - 29 januari 2013 21:21

Idag var vi på BVC och tog 3 månader sprutan på Roxanna. Hon var jätte duktig skrek till i 2 minuter sen vart det bra. m en jag själv började grina :/ så blödig som jag är.

Roxanna vart 3 månader igår. satan vad tiden går fort . Hon väger 5190 och är 60 cm lång :)

fredag och lördag spenderade vi hos Roxannas farmor och farfar . Hon fick två ikea kassa fulla med kläder. och massa leksaker.

a det var väl det som har hänt dom senaste dagarna :)


Av johanna johansson - 8 januari 2013 20:52

sorry nu var det länge sedan jag skrev något nu.


det som har hänt i våra liv är att Roxanna har upplevt sin första julafton som vi spenderade först hos min pappa på förmiddagen sen hos min mamma på eftermiddagen och helgen. På juldagen åkte vi hem till henriks mamma och pappa och firade där :) Roxanna fick hemskt mycket med julklappar . kunde inte förstå hur en liten bebis kunde vara så bortskämd hehe :) 


Hon och också upplevt sin första Nyårs afton som vi spenderade hos våra underbara vänner Paula och Hasse med  deras barn och Paulas bror kenth och hans tjej. det var en helt underbara tre dagar vi spenderade där. 


Roxanna har även unnit blivit två månader och 11 dagar . Tänk att tiden kan gå så snabbt. 


Roxanna har börjat skratta och prata mycket med oss och hon har blivit hemskt stadig i huvudet :) 


Det var allt för mig. men jag slänger upp några nya bilder med :) 


 

Så här såg jag ut på nyår   



 

Hasse med hans barn  Linnea , Casandra och Eddie och min lilla skrutt Roxanna  


 

Roxanna sover under charaderna :)



 

Här leker vi charader :) 


 

Henrik med Linnea och Roxanna


 

Precis före tolvslaget :)


 

Min och älsklings nyårs kyss     


Roxanna idag :)



   

Roxanna i sin spjälsäng som vi fixade igår då vi märkte att vaggan var för liten :) 



 

Roxanna i bilen för nån vecka sedan :) 





// Johanna Johansson




















Presentation


Hej jag är 18 år och Mamma till Roxanna. Bor i Bergby med min sambo och dotter o våra katter.
Jag pluggade till bilmekaniker men avslutade det. Nästa Gång ska jag plugga media inriktning foto :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards